Lista usein kysyttyjä kysymyksiä ja muutenkin asioita, jotka voivat nousta sinullekin mieleen.
Millainen kriteeri on osaajalla päästä listalle? Vai pääsevätkö kaikki maksua vastaan?
Osaajille ei järjestetä tenttiä tai kysellä tutkintotodistuksia, joten kaikilla on yhtäläinen mahdollisuus liittyä mukaan maksua vastaan. Luotan siihen, että jokainen osaa arvioida osaamistaan eikä toimi tarkoituksellisesti epärehellisesti. Jos nyt kuitenkin tällaista havaitaan, niin asiaan toki puututaan. Osaajasivulla on mahdollisuus arvostella osaajan taidot.
Jokainen olemassa oleva hakemisto on huijaus, miten tämä eroaa perinteisistä huijauksista?
Sivuston ylläpitäjänä en ole piiloutunut taustalle nimettömäksi olioksi, vaan pyrin hoitamaan kaiken yritystoimintani niin, että se on mahdollisimman läpinäkyvää. Jos jokin epäilyttää, niin ota yhteyttä minuun. T: Annika Pulkkinen aspa@sivuapu.fi
Uskallanko klikata sivujen linkkejä?
Sivustolta ulos johtavat linkit aukeavat aina uudessa selainikkunassa. Osaajasivuilla olevat linkit ovat osaajien itsensä syöttämiä eikä Sivuapu-sivusto vastaa niiden sisällöstä tai evästeasetuksista. Jotkut linkeistä ovat affiliate- eli kumppanuuslinkkejä, jolloin linkin asettaja saa pienen palkkion linkin kautta tehdystä ostoksesta. Affiliate-linkin klikkaaminen ei ole sinulle asiakkaana sen edullisempaa tai kalliimpaa kuin ei-affiliate-linkin kautta shoppailu. Lue lisää sivuston linkityskäytännöistä >>
Miksi osaajasivulla ei näy yhteystietoja?
Tietosuojajuttuja eli emme halua olla vastuussa yhteystietojen jakelusta. Saat aina osaajan kiinni yhteydenottolomakkeella ja jos osaaja on ilmoittanut kotisivujensa osoitteen, niin sieltä saattaa löytyä jotain tarpeellista.
Onko yhteydenotto sitova?
Ei. Yhteydenotto ja sitä seuraavat toimet ovat täysin sinun ja osaajan välisiä sopimusasioita. Sivuapu-sivusto ei ole millään tavalla osallinen tässä.
Riittävätköhän taitoni siihen, että kehtaan esitellä itseni sivustolla?
Sanoisin, että kyllä. Aina joskus tekijöillä on tarvetta osaajille, joilta ei muuta vaadita kuin kyky tehdä ripeästi ja luotettavasti puuduttavahkoja ja toistoa vaativia hommia, kuten vaikkapa artikkeleiden kopioimista toiselta alustalta toiselle. Silloin on aivan turha etsiä osaajaa, jolta hoituu custom-toteutusten tekeminen vasemmalla kädellä, kun oikea hakkaa integraatioita kaikkien maailman järjestelmien kanssa. Joskus taas tarvitaan se tyyppi, jolta nuo ja kaikki muutkin koodailut onnistuvat sujuvasti. Suosittelen, että olet kriittinen osaamisesi suhteen, mutta pyri myös ymmärtämään antamasi avun arvo. Hinnoittele työ osaamistason mukaisesti.
Minulla on alennuskoodi, mutta se ei toimi, miksi? Miten saan alennuksen?
Alekoodeille on joskus asetettu rajoituksia esim. siihen, montako kertaa yksi jäsen voi käyttää koodia. Koodi merkitään käytetyksi, kun siirryt kassalta eteenpäin ja siirryt pois verkkokaupasta vahvistamaan maksukortin tietoja. Jos maksaminen ei jostain syystä onnistu ja palaat takaisin kauppaan, ei kuponkikoodia voi käyttää kassalla uudestaan. Alennus on kuitenkin rekisteröitynyt käyttäjätilillesi eli kirjaudu sisään ja siirry omat tilaukset -välilehdelle. Sieltä voit yrittää maksamista uudestaan. Voit myös pyytää minulta uuden koodin sähköpostitse aspa@sivuapu.fi
Sain tilauksen jälkeen sähköpostin vain Visma Paylta. Miksi en saanut tilausvahvistusta ja kuittia?
Kurkistahan roskapostikansioon, viestit löytyvät melko varmasti sieltä. Jos ei näy suodattimissa, niin laita viestiä aspa@sivuapu.fi niin hoidetaan sinulle kuitti.
Muokkasin osaajasivua, mutta miksi muutokset eivät näy?
Oletko kuullut sellaisesta sitkeästä jutusta kuin välimuisti? Kokeilehan tyhjentää se tai käy katsomassa sivuasi toisella selaimella/laitteella. Osaajasivuille on asetettu 30 min caching.
En haluaisi toistuvia maksuja. Miksi tarjolla ei ole kertamaksullista pakettia?
Toistuvat maksut toimivat herättelijänä eli tavoitteena on, että osaajapankista löytyvät tiedot olisivat mahdollisimman ajantasaisia ja tuoreita. Kertamaksulla osaajasivu on liian helppo unohtaa esim. yritystoiminnan tai kiinnostuksen kohteiden muuttuessa ja silloin apua etsivät voivat turhautua, jos osaajat tarjoavat vain eioota vanhentuneiden tietojen takia.
Voinko päivittää jäsenyyteni isompaan pakettiin?
Toki. Siirry hallintapaneelin Omat tilaukset -välilehdelle ja klikkaa Vaihda jäsenyyttä. Suurempaan pakettiin muutettaessa aiemmin maksettu maksu hyvitetään jäsenyydellä jäljellä olevien päivien mukaisesti. Pienempään pakettiin muutettaessa maksu hyvitetään jäsenyydellä jäljellä olevien päivien mukaisesti, kuitenkin vain 0 euroon asti.
Haluan perua jäsenyyteni. Voinko saada hyvityksen?
Jäsenyys on sitova, mutta jos esität hyvät perustelut perumiselle, niin eiköhän se hyvityskin sitten ole mahdollista. Päätökseen vaikuttaa jäljellä oleva jäsenyysaika ja osaajasivun tilastot.
Haluaisin mainoksen sivustolle. Miten se onnistuu?
Ota yhteyttä aspa@sivuapu.fi niin katsotaan, mitä keksimme.